poniedziałek, 25 maja 2015

Kampania wyborcza ;))

Tak to było... :)





Tylko co będzie dalej??

8 komentarzy:

  1. Jeden idzie dziarsko, rzeczywiście tymczasowo prawa noga w przedzie, ale postawił na obie! Drugi trzyma się za brzuch, chociaż mu nie do śmiechu. Oboma silnie kołysze, ale to tymczasowo, sytuacja po pierwszym szoku się chwiejnie ustabilizuje, jeden zostanie w sierpniu Prezydentem, a drugi (to los całkiem przyzwoity) cytowanym wszędzie Mędrcem Europy.

    byłem tu
    mleczaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Mleczaju!

    To miło, że tu jeszcze czasem zaglądasz :)
    Czy wiesz, że o ostatnich wyborach zrobiłam 12 obrazków!!

    Więc mam w tym wszystkim trochę udziału ;))

    Naprawdę PBK zostanie Mędrcem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Katrine! Czy masz udział...No pewnie! Jarosław Kaczyński w ostatnim wywiadzie miał bardzo filuterną minę, gdy dziękował za udział w kampanii internautom, wspominał coś o elementach ludycznych, pewnie oglądał wszystkie dwanaście, jak tylko zobaczył pierwszy.
    PBK może sobie zostać Mędrcem,co mi tam, ja nikomu nie zazdroszczę, a zresztą jeśli by w tak dojrzałym wieku nie został, to właściwie kiedy? Takie zwieńczenie kariery.
    :)

    znowu tutaj byłem
    mleczaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    E tam, nikt z pisowców nie widział moich obrazków, albo się nie podobały.
    Wiem, że są trochę infantylne :)

    A PBK niech odpocznie, biedaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Zaraz powiesz, że Kukiz też pewnie nie oglądał, hę?
    Zresztą jak nie oglądali to ich strata! Powinni oglądać, zwłaszcza ci z PO, to by byli mniej spięci i nafuczeni tacy.
    :)

    jestem tu mleczajem

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,

    "jestem tu mleczajem"
    Przecież wiem, jesteś tu jedynym moim Gościem.

    Czasem tu coś wkleję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. A niech mnie, ale meksyk!

    Znowu tu byłem, mleczaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie jestem jedynym gościem, bo pod zającem skomentował Almanzor, tylko się ukrył.

    OdpowiedzUsuń