piątek, 22 października 2010

Nienawiść...

16 komentarzy:

  1. TyranDonaldozaurus?;)

    Ech, potrzeba dobrych emocji.

    Teraz są tak fajne dni.
    Księżyc świeci sobie tak spokojnie za oknem.

    Z dala od polityki :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozowy jak skrapetki Radka Sikorskiego:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Partyzancie :)

    Jednak nie potrafię być obojętna na to co się dzieje w naszym kraju.
    A dzieje się źle, chyba przyznasz?

    Księżyca dziś nie widziałam, bo niebo zachmurzone.

    A dobre emocje będą i u mnie ;))

    Tyran Donaldozaurus- super! ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Styx,

    No miał być czerwony, ale jakoś zbladł.
    Czyżby się wystraszył? ;))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Katrine,
    Blaknie z upływem czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leica,

    Może kiedyś się zupełnie zdematerializuje ;)

    Na razie niestety się na to nie zanosi...

    OdpowiedzUsuń
  7. ta godzilla to "dedicated to Nathii and Lemoniadowy" =)
    właściwie... to nie kojarzy mi się z nienawiścią a jakimś fajnym filmem katastroficznym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nathii,

    Chyba jednocześnie pisałyśmy u siebie komenty :)

    A dedykacja może być ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. no widzisz jaka empatia =) to powtórzę - Blogspot Ci wyraźnie służy, masz wenę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nathii,
    Dzięki, mam ostatnio trochę pomysłów.

    Wena jest kapryśna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny ten obrazek! Idealny komentarz polityczny naszej Partii Miłości.

    Pozdro.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Algo,

    Bo ich nienawiść już sięga gwiazd.

    Ja momentami zaczynam się ich naprawdę bać...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę to makabryczne, jak dla mnie. I na obrazku i w realu :)
    pozdrawiam z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Mido,

    Ale to real inspiruje ten obrazek.
    Obrazek to pikuś, to co się dzieje realnie jest dla mnie już ani do pojęcia, ani do akceptacji.

    Z daleka, czyli skąd? ;)

    W Salonie są moje pożegnalne obrazki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Katrine, w sumie mam podobnie. Jak byłam mała, to mówiłam "nie bawię się", a teraz to nie wiem, co powiedzieć :)
    Z daleka, czyli z życia obstawionego książkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mido,

    "a teraz to nie wiem, co powiedzieć :)"

    Dla mnie polityka polska to już jakiś obcy świat- udałam się na emigrację wewnętrzną ;)

    Dobrej nauki :))

    OdpowiedzUsuń