sobota, 25 października 2014

Fantazja ;)





Ciekawe, czy jeszcze czasem ktoś tu zagląda? ;))

7 komentarzy:

  1. No ;-) Czasem...
    Ale Ciebie tu nie było, Katrine :-)
    Kopę lat... Kto by pomyślał, że tu jeszcze powrócisz...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Rzepko!
      Jak miło Cię widzieć :)

      Nie wiem jeszcze, czy tu wrócę, ale mam dosyć Salonu.
      A Ty zaglądasz tam czasem?
      Byłam u Ciebie, widzę że Firma działa w najlepsze ;)
      Ale nie udało mi się wpisać komentarza.

      Do miłego spotkania :)
      Pozdrówka :)

      Usuń
  2. To nie "firma", to zwykły blog wzbogacony o teksty przyjaciół :) Blog stary, zmieniłem tylko szablon. Coś tam sobie dłubię w tej niszy, w wolnych chwilach ;) Na salonie nie byłem od pięciu lat, ale czasem tam zaglądam. Trochę się zmienił, ale jak na czas, który minął - niewiele.
    Można u mnie komentować, ale włączyłem weryfikację obrazkową, bo miałem bardzo dużo spamu i już sobie z tym nie radziłem. Zaglądaj czasem, będzie mi miło :-)

    Pozdrawiam raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Nadal mam Twój blog w obserwowanych na bloggerze, a tam jeśli na jakimś obserwowanym blogu pojawia się nowa notka, to od razu ją widać. Stąd masz gościa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzepko,
    To fajnie, dzięki temu spotkaliśmy się ;))

    Muszę częściej do Ciebie zaglądać, bo tam chyba jest trochę na wesoło.
    A ja już tylko w takim wydaniu toleruję politykę.

    Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Z.A.!
    Jak się cieszę, że wpadłeś!

    Dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń